Translate

luni, 20 ianuarie 2014

Sfarsit

Cartea inceputa, iata, se-apropie de sfarsit,
Sa mai scriu de sentimente? Dar am stat si m-am gandit,
Viata este ca o cursa, numai un cerc vicios,
Si atunci cand e trecuta, are un gust dureros.

Acum, c-ai plecat departe, am ramas fara reper,
Am ramas fara cuvinte, nu mai am la ce sa sper,
Am ramas fara dorinte, fara o raza de soare,
Dar am ramas fara tine, si-asta doare cel mai tare.

Chipul tau purtat in ganduri, va ramane permanent,
Ca un tatuaj pe suflet, sau o talpa in ciment,
Vocea ta mereu placuta, ma va face sa tresar,
Ca si zilele trecute, ce-n neant usor dispar.

Privesc tacut pe fereastra, inca sper la o minune,
Prezentul e plin de ceata, viitorul e taciune,
Trecutul e cu durere, imi trezeste amintiri,
Tot el mi-a lasat in suflet, gustu-amarei despartiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu