Translate

luni, 20 ianuarie 2014

Iluzie

O iluzie efemera, intre viata si abis,
Linie a vietii mele, doar o umbra intr-un vis,
O iubire trecatoare, doar un gand si o privire,
Un cuvant ce a fost scris, si sortit spre nemurire.

Tu naluca ce-mi apari, si ma chemi prin vis departe,
Tu-mi arati ce poti sa faci, si ma duci pe cai desarte,
Imi arati viata toata, intr-un colt de sticla sparta,
Si-mi arati si un abis ce vrea lumea sa o piarda,

Tu-mi trasezi cu pasii mici, drumul care sa-l urmez,
Sa ma pierd de realitate, sa nu stiu daca visez,
Umbre sa imi joace-n fata, si nu stiu de e real,
Ca un film de groaza parca, filmul vietii...ilegal.

Iubirea ce ti-am purtat-o, a-nceput ca sa dispara,
Numai gandurii si iluzii astazi ma mai inconjoara,
O privire peste vremuri ma duce spre amintiri,
Si tu inca-mi esti in minte, printre gandrui si trairi,

Cuvantul ce l-ai rostit respiratia imi taie,
Si-a lasat o urma-n suflet, dar nici una pe vre-o foaie,
Viata tu mi-ai incurcat-o, vrei sa lasi ceva in urma,
Regina slavona a mea, si esti totusi doar o umbra...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu