Translate

miercuri, 27 februarie 2013

Nu pleca cu sufletul meu

Astazi m-am trezit cu niste  versuri in minte, nu stiu de unde, nu imi amintesc ce am visat, insa m-am hotarat sa le pun repede pe hartie, sa nu zboare. Haideti sa vedeti ce a iesit:


Nu pleca cu sufletul meu


Nu pleca acum cu sufletul meu,
Stii ca fara el n-o sa mai fiu eu,
Stii de dragostea ce o port mereu,
Pentru tine.

N-o sa te urmez, stii cat e de greu,
Nu pleca acum, stai aici mereu,
Stii ca ai un loc in sufletul meu,
Stii prea bine.

Nu pleca acum, lasa-mi dragostea,
Iarta-ma iti spun, tu esti viata mea,
Stiu ca este greu, dar ma poti ierta,
Tu iubire.

Am gresit si eu, stii ca-mi pare rau,
Stii ca nu te-opresc, mergi pe drumul tau,
Dar ma doare acum, da, ma doare rau,
Stai cu mine.

N-o sa mai gresesc, sunt numai al tau,
Viata mea-i a ta, si sufletul meu,
Te rog nu pleca, si mie mi-e greu,
Fara tine.

Lasa-ma sa-ti spun, ce mult te iubesc,
Tu esti viata mea, tot ce imi doresc,
Glasul tau divin, chipul ingeresc,
Pentru mine.

Si inca regret, doare dragostea,
Ramai pentru mine, alinarea mea,
Ramai langa mine, te rog nu pleca,
Fa-mi un bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu