Translate

duminică, 20 ianuarie 2013

Despre poezie


Salut.

Numele meu este Ionut. Am creeat acest blog pentru a ajuta la promovarea poeziei, o ocupatie care ocupa din ce in ce mai putin timp in vietile noastre.
Poezia, una dintre cele mai frumoase arte in conceptia mea, este promovata din ce in ce mai putin, si asta din cauza stresului, grijilor din ce in ce mai mari pe care le intalnim zi de zi. Sper ca prin acest blog sa reusesc sa va aduc aminte de copilarie, de clipele placute din viata, de clipe ce nu au fost placute dar de care insa nimeni nu scapa, de parinti, de iubire, de sentimente in genral.

Poezia este transcrierea sufletului in cuvinte. Poezia este insasi viata, e umbra si lumia care catifeleaza natura si da omului senzatia ca traieste cu planetele lui in cer.

Nu ma pricep la descrieri, insa am simtit ca trebuie intai sa explic ceea ce urmeaza sa fac pe acest blog.

"Ura fata de obiect este aceea care il impinge pe artist sa construiasca un altul, nou. Criza care anticipeaza orice creatie, reprezinta o rupere a unui echilibru, tendinta catre destructurare a structurilor capatate pana la un moment dat. Creatorul lupta contra mortii.

In orice moment al vietii ar fi intreprinsa, opera se construieste contra mortii care exista in noi... "


Un citat pe care l-am gasit cu mult timp in urma, dar care inca imi da fiori si acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu