Translate

vineri, 6 noiembrie 2015

Incredere si egoism

Mi-am dat seama ca imi pasa mai mult de ceilalti, decat de mine. Stii cum se cheama asta? Egoism. Egoism fata de mine. De ce trebuie sa ma sacrific mereu pentru ceilalti? Cu ce sunt eu vinovat ca ei nu lupta pentru o viata mai buna? De ce sa lupt eu pentru ei, cand ei nici macar nu ma cunosc? O singura persoana in lumea asta mi-a cunoscut trairile, si a ales sa pastreze distanta. A fost poate singura persoana in care am avut inceredere. De acolo mi-am pierdut increderea. Nimeni, dar nimeni in lumea asta nu ma va putea intelege vre-odata. Toti ma pot judeca, dar nimeni nu ma va putea intelege. Pentru ca nu mai am incredere in nimeni sa ma destainui, eu nu le pot povesti ce am pe suflet, si ei nu vor putea intelege ce ma macina, din aceasta cauza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu