Translate

luni, 30 iunie 2014

Asteptare

Când lumina ce pătrunde, printre ramuri bate-n geam,
Printre umbre în mișcare eu la tine mă gândeam,
Mă gândeam ce faci tu oare, timpul cum ți-l mai petreci,
Cât de mult te-ai schimbat oare, pe aici de nu mai treci.

Orele, care odată curgeau repede ca apa,
Au acum altă măsură, zi de zi parcă au alta,
Timpul parcă nu mai curge, lumea toată a-nghețat,
Zilele nu au măsură de când departe ai plecat.

Gândurile zboară toate, tot la tine mă gândesc,
După toată așteptarea încă simt că te iubesc,
Multe lucruri ce se-ntâmplă dup-o lungă așteptare,
Au tendința să conteze din ce în ce mai tare.

Si cu toate aceste ganduri tu departe o sa ramai,
Te astept la mine-n viata, pe aici cand vrei sa vii,
Sa imi spui tot ce te doare, sentimentele ce ard,
Tu sa vii la mine-n brate, sa te-ntorci tu suflet cald.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu