Translate

sâmbătă, 2 martie 2013

Revolutia sexuala in direct


In vacanta de vara in care treceam pe-a sasea, am sedus prima femeie din viata mea: pe fata presedintelui de CAP din satul bunica-mii. Intrucat ea trecea deja pe-a saptea, o armata de amici, vecini si veri de-al doilea m-a prevenit ca, potrivit unor informatii extrem de sigure, amica-mea s-a tavalit deja cu toti handralaii dintr-a opta, motiv pentru care, de cate ori treceam pe ulita satului pe langa vreun carlan pe care-l banuiam a fi intr-a opta, aveam senzatia ca zambeste subtire in spatele meu.
De altfel, pana am terminat a saptea am fost convins ca toate fetele de-a opta sunt niste parasute si abia asteptam sa ajung si eu in acest paradis sexual care era clasa a opta. Intr-a opta, n-am ajuns in nici un paradis sexual, insa am aflat adevarul: revolutia sexuala se petrecea la liceu, clar.
Intr-a noua, am avut confirmarea: fetele de-a zecea se dadeau cu ruj. Existau deja zvonuri credibile despre lucrurile scandaloase care se petreceau in salile de clasa unde invatau cei dintr-a zecea, si tot ce aveam de facut era sa mai astept un an. Din pacate, in clasa a zecea aveam sa constat ca ma inselasem putin: abia intr-a unsprezecea era paradisul sexual mult visat (fusesem si prost, era clar ca alea dintr-a zecea n-aveau timp de asa ceva, ca trebuiau sa invete pentru treapta a doua).
Nici faptul ca dintr-a unspea se facea analiza matematica n-a ajutat foarte mult la emanciparea sexuala a liceului "Samuil Vulcan" din Beius: in continuare, cea mai tare poveste despre un chef ramanea aceea ca un tip dintr-a doispea, mort de beat, vomitase pe un caine ciobanesc. Totusi, inca nu era totul pierdut: mai ramanea clasa a doispea.
Intr-a doispea incepuse, in sfarsit, revolutia: chiuleam. Insa, in loc sa fugim de la ore ca sa facem sex, asa cum crezusem intr-a unspea, fugeam la cofetaria "Lamaita", unde ne uitam plini de admiratie la aia doi, trei din clasa care fumau. Cu adevarat reusite erau zilele in care, la cofetaria "Lamaita", ne onora cu prezenta cate un student in anul I. Il ascultam fascinati: el ajunsese in paradisul sexual. Sau, cel putin, era foarte aproape: avea informatii precise ca alea din anul II...


Sursa: Ziarul, 25 mai 2006. (www.ziarulcn.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu